is dit een goede coolpad voor mijn laptop?

Hallo.
mijn pc wordt vaak heel warm tijdens het spelen van Battlefield 3 en minecraft
ik wil graag een coolingpad kopen maar ik weet niet of dit een goede cooling pad is.

over mij pc:
Asus K53sv
Nvdea GeForce GT540m cuda 2Gb
i7 8 core of zo
2.0 Ghz

pc is 17/18 inch dacht ik.

de coolpad: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/874684/Conrad-laptop-cooling-pad-2in1

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Met die coolingpad is niks mis. Extra koelen kan nooit kwaad en verhoogt de levensduur van de laptop.

Let wel op. Een coolpad mag nooit als oplossing gebruikt worden voor een laptop met een vuile koeling. Het roostertje in de laptop waar de lucht doorgeblazen wordt kan met de jaren dicht komen te zitten met stof en haartjes. In dat geval is het van groot belang dat je dit zo snel mogelijk reinigt of laat reinigen. Op de volgende pagina zie je hoe zo een vuile koeling eruit ziet.
http://decomputer.be/laptop-valt-uit-door-hitte/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartstikke bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:)