Twee schermen , Hoofscherm gaat naar bureaublad waneer op tweede scherm word geklikt, hoe kan dit anders worden?

Ik heb dus twee schermen, Waar op het hoofdscherm meestal een (steam) game aanstaat, en op het tweede cheats, keybinds, commands etc, staan , Maar waneer je op het tweede scherm klikt gaat het eerste(hoofdscherm) naar bureaublad waneer iets in full screen staat, Hoe kan je ervoor zorgen dat waneer je op een tweede scherm wat aanklikt dat je hoofdscherm in fullscreen blijft?
(het zijn voornamelijk source games)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
4.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
WIndows 7?
Ik kan alleen bevestigen dat ik dit ook ervaar.
Windows 8 schijnt dit niet te hebben, maar dat heb ik me laten vertellen.

Het beste antwoord

Ingame moet je bij beeld/grafische instellingen instellen dat de game borderless draait. Niet elke game ondersteund dit, je kunt vaak kiezen uit windowed, fullscreen en borderless.

Toegevoegd na 47 seconden:
Daarna kun je alt tabben en zou de game gewoon open moeten blijven staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door de beide schermen te benoemen als zijnde 1e hoofdscherm en 2e als bijscherm. Staat een beetje vreemd zoals ik het beschrijf maar als je met rechtermuisknop op bureaublad klikt en je gaat naar beeldscherm instellingen zie je wat ik bedoel.