Mijn CPU koeler zit in de weg van mijn vierde RAM Slot, oplossingen?

Ik heb 4 RAM slots, waarvan ik er 2 gebruik (2x4GB), nu wil ik upgraden naar 16 GB door er 2 can 4 GB bij te steken, maar het probleem is dat de CPU koeler in de weg zit van mijn vierde RAM slot
Moederbord: asus z87k
CPU koeler: Rev.2 tranquillo 4 heatpipes CPU cooler with PWM Fan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Om dit te verhelpen zijn er weg 3 oplossingen:
- andere (kleinere koeling halen)
- ander moederbord halen
- het 4de kaartje eruit laten.