hoe maak je een schijf die je kunt openen op verschildende computers ?

Ik heb een minecraft server en ik wil graag op 2 verschildende computers dit mapje kunnen openen het liefst op verschillende netwerken ik weet dat ik dan het ip wel moet change

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat bedoel je met een schijf bedoel je dan da je wilt op 2 computers tegelijk de server wil online(hosten)

Het beste antwoord

Je kan een hardeschijf koppelen aan je router (hier zijn speciale routers voor te koop)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je het op verschillende netwerken wil doen, kan je het net zo goed gaan hosten, of steeds de map uploaden naar een download site, wanneer het op uw eigen netwerk is, kan u gebruik maken van een NAS*, of een mediaserver.

*Een NAS is een harde schijf die verbonden is met de router, zodat iedereen die dat betreffende netwerk gebruikt, de harde schijf kan betreden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt kijken of het pas op Google drive, Dropbox of Skydrive. Hierin kun je allemaal een map maken die synct met andere computers waarop hetzelfde account is ingesteld. Heb je veel ruimte nodig dan kun je geruikmaken van de Livedrive Briefcase.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+1