Is de nvidia gtx 660 2gb beter dan de nvidia gtx 750ti?

Ik wil een goede videokaart kopen, is de gtx 660 beter dan de 750ti?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

de gtx 660 verslaat de 750ti op meerdere plaatsen als je de specs bekijkt.
ik zelf zou dan gaan voor de 660.
maar als ik naar mijn geld kijk dan kies ik voor 750ti want het is een niet al te groot verschil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga beter voor R9 270 die is even goed als de gtx 760 en heeft de prijs van een gtx 660. Als je voor de 750ti gaat kies dan beter voor een R7 260x
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De AMD kaarten hebben idd meestal een betere prijs/fps verhouding.