Hoe komt het dat bepaalde toetsen op mijn toetsenbord niet werken?

Het gaat hierbij om de toetsen 'q w e y u i o p 7 8 en 9.' Allemaal liggen ze op de dezelfde rij (horizontaal)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
10 jaar geleden
is het een gewoon toetsenbord of laptop ?
is er iets me gebeurd ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niets mee gebeurd, het is een los toetsenbord met verlichte toetsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
welk merk is jou toetsenbord?
want het klinkt nogal raar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een 4Tech KD-126
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Er is een printspoortje kapot. Dat is zo klaar als een klontje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet te repareren dus?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Technisch ? Wellicht
Economisch ? Niet de moeite, helaas.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, bedankt voor je reactie.

Het beste antwoord

Soms is het simpel op te lossen door je toetsenbord drivers opnieuw te installeren.

Het kan ook zijn dat er gewoon vuil tussen zit, Waardoor je toetsen geen signaal kunnen maken met je pc.
Dat kan opgelost worden door de toetsen uit je toetsenbord te wippen
(met Koffielepeltje)
Dan de toetsen; (half uurtje/uurtje) te laten weken in emmer heet water met schepje soda (zuiveringszout, echt een topmiddel) erin.
Vervolgens de toetsen goed na spoelen met koud water, goed laten drogen.
Het toetsenbord zelf (de behuizing) maak ik zelf altijd schoon met wat alcohol op watten/keukenrol/oorstaafjes te doen & sateprikkers evt. voor de randjes
(gezicht reinigings TONIC) is ook goed te gebruiken, aangezien deze ook vaak op alcohol basis is.

En anders zul je het toetsenbord waarschijnlijk moeten vervangen

*Tip
Maak eerst een foto van je toetsenbord voor je alle toetsen verwijderd ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik ga het meteen proberen;)
(Zie reacties voor de naam van het toetsenbord -> Google

Andere antwoorden (1)

Het toetsenbord is gewoon kapot. Dit is niet te repareren.
Heg toetsebord is gewoon kapot