Kingston HyperX 8 GB DDR3-1600 (KHX1600C9D3B1K2/8GX blu XMP compitable met de asus m5a97 evo r2.0?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ja

http://www.asus.com/Motherboards/M5A97_EVO_R20/#specifications

4 x DIMM, >Max. 32GB<, >DDR3< 2133(O.C.)/1866/>1600Dual Channel Memory Architecture
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen voor 69euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
denk je dag ik de ram kan oc naar 1866 of wordt die dan te warm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet doen, OC 1866 geeft een niet merkbaar verschil in performance, en je riskeert je garantie(OC'en valt buiten de garantie)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke thx
Ja, deze kit is compatible met je beoogde moederbord, let wel! je mobo zal deze geheugenreepjes eerst in de JDEC standaard van 1333MHz draaien, je zult in de BIOS in de XMP functie handmatig het geheugen nog op 1600MHz moeten zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thx man maar van dat 1333mhz op standaard staat wist ik al en xmp ook al maar toch bedankt