Waar kan ik mijn computermuis veilig in vervoeren?

Ik heb net een nieuwe muis gekocht. Een vrij "grote". De Logitech Performace MX. Deze gaat elke dag mee naar school in mijn tas. Ik ben er erg zuinig op. Waar kan ik deze nou eens mooi in vervoeren? Echt een laptop tas heb ik niet. Ik zat te denken aan iets van een hoesje van neopreen, maar die bestaan niet in het juiste formaat denk ik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (2)

Probeereens zo telefoon hoesje van wol of stof ik bedoel dan ook echt zo grote telefoon hoesje waar je het in kan steken niet klikken of anders een stoffen zakje
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed dat je zuinig bent op je spullen.
In de fotozaak verkopen ze neopreen camerahoesjes waar je muis vast in past !

Ik verkoop zelf van die Logitech spullen en die zijn echt wel degelijk hoor.
Zelfs als je ze zo bovenin in je tas gooit moet je je niet al te veel zorgen maken over schade.