Is dit iets van de monitor of videochip? (Zie plaatje )

Zie ook vorige vraag, mogelijk wordt het dan duidelijker?
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/hardware/waardoor-cursor-spontaan-veranderen-streepje.490225

Daar zijn ook de specs van deze pc ;)

Normaal resetten en na soms een "gehele vastloper" lukt niet om pc door te starten naar buroblad en 'hangt' als na MSI logo in beeld komt.
Drivers zijn allen up to date van moederbord en de chips.
Koude start lukt nog wel en pc start normaal op en dan is het weer wachten tot de pijl van de muis verandert in raar streepje, grafisch vreemd bedoel ik ...
Ook viel me op dat op via muisbewegingen delen van scherm (pijltje) niet "kan bereiken" en delen ook wel (tekstveldjes wel bv) maar bv tabbladen van taakbeheer weer niet!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Grote kans dat je MSI bord of AMD Processor met ingebouwde Ati HD 7540D defect is, Op het andere plaatje zie ik dat je slechts 37c word. Omdat dit nog allemaal recentelijke onderdelen zijn zou ik hierop garantie claimen.

Sluit je laptop aan op een externe monitor. Goed beeld = beeldscherm defect Slecht beeld = kliko....of repareren Repareren? VGA op Moederbord geplakt = reballen of reflowen of mobo vervangen = duur, dus mijn mening ....de kliko in VGA extern (bij nieuwere laptops is dit soms het geval) = VGA vervangen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100