Ik wil op mijn laptop (windows 8.1) geen wachtwoord meer intypen als ik de laptop opstart, hoe verander ik die instelling?

Ik gebruik als enigste de laptop hier dus vind ik het onzin dat ding met een wachtwoord te laten ontgrendelen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
als je het verwijdert moet je voor alles wat je in de explorer doet admin rechten hebben, is mijn ervaring
dat betekent telkens een extra handeling
als compromis heb ik voor een 4-cijferige PIN gekozen

Het beste antwoord

Start "Uitvoeren", door op de Windowstoets + R te drukken

Typ "netplwiz" in het invoervak en klik op OK

Haal het vinkje voor "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om de computer te kunnen gebruiken"
weg en klik op OK

Geef de gebruikersnaam en het wachtwoord op van de gebruiker die je automatisch wil laten inloggen en klik op OK

Start de computer nu opnieuw op om de wijzigingen van kracht te laten worden.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het werkt, YAY bedankt:)

Andere antwoorden (1)

Ga naar start, configuratie, account instellingen of gebruikersacount. De rest wijst zich vanzelf