Ik heb wel draadloos internetsignaal maar kan geen verbinding maken, hoe kan dit?

Ongeveer 1 keer per dag moet ik mijn router uittrekken om hem te resetten. Hij zendt dan namelijk wel nog een internetsignaal uit, maar geen enkel apparaat dat ik heb kan er nog verbinding mee maken. Mijn Android telefoon geeft: Uit en Windows 8 en 8.1 geeft: Beperkt. Het vaste internet werkt dan wel nog gewoon. Als ik hem dan zo'n 20 seconden van de stroom haal en weer insteek, gaat het weer +- een dag goed, en dan is het weer raak.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken? Het gaat om een Eminent EM4040 nBASE.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

je probleem ligt duidelijk in de internet verbinding dus de modem/router ?
al je andere devices werken normaal dat scheelt het zou anders zijn als 1 apparaat wel werk en een andere niet
ik zou zeggen neem eens contact op met je internet provider.
wellicht kan het modem vervangen worden ?
od kunnen ze kijken of er wat mis is
maar ik zou ook toch eens de verbindingen goed nalopen vooral de kabel naar de splitter is deze wellicht te lang ?
capthavoc