met platenspeler opnemen via usb op de computer hoe doe ik dit?

op mijn vorige laptop nam ik af en toe oude LP's op via mijn platenspeler waar een uitgang op zit om hem via de usb aan de computer te maken. maar op mijn nieuwe laptop lukt dit niet, hij geeft aan dat de usb niet herkend is.
ik nam de LP's altijd op via audacity maar dat lukt niet. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo'n apparaat werkt zelden zonder de juiste drivers.

Antwoorden (1)

ik vermoed dat die platenspeler wel met xp werkt op je oude laptop
maar misschien niet met windows 7 ?? of 8 ?
wellicht kun je op de website van die platenspeler een nieuwe driver vinden ?
capthavoc