Wat heb ik nodig voor muziek goed afspelen van PC?

Ik wil graag Spotify met een goede kwaliteit luister en dat gaat niet via de pc speakers.Ik heb ook geen hifi installatie.Wat kan ik het beste aanschaffen?

Toegevoegd na 1 minuut:
luister = luisteren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
10 jaar geleden
betere speakers kopen?

Het beste antwoord

Tsja, het hangt van je eisen af. Je hebt het over Spotify, dus je eisen dan dan gewoon redelijk; niets speciaals. Feitelijk is het antwoord dan inderdaad dat je een degelijke speakerset koopt die geschikt is voor muziek. Je zou de specifieke speakerset echter kunnen laten afhangen van het type muziek. Ik weet verder ook niet wat voor budget je in gedachten hebt en welk concept? Ben je bijv. bereid om te werken met een losse versterker? Of wil je gewoon een goed PC setje? En wat is je budget?

Een geluidskaart is niet nodig, aangezien de eerste stap gewoon lossless muziek-bestanden ipv streaming is wanneer je echt voor de beste kwaliteit wil gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

computer boxen