Het toetsenbord van Acer Laptop werkt niet meer, wat kan ik doen?

Mijn dochter heeft een Acer laptop. Sinds kort werkt het toetsenbord niet meer. Als je een willekeurige toets indrukt hoor je een klikje. Verder werkt alles prima, muis, beeldscherm enz.. Ik kan niet eens taakbeheer oproepen, omdat Ctrl Alt Del ook niet werkt. Het zijn niet de plaktoetsen, want die heb ik al uitgezet. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
11.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is mogelijk een hardware probleem. Is er niets op gemorst? Indien je geen specifieke foutmeldingen krijgt van het OS, dan kan het zijn dat het toetsenbord vervangen moet worden... Hopelijk valt die nog onder de garantie?

Antwoorden (1)

Ik denk dat het ligt aan de kabel die je toetsenbord met je laptop verbindt (ingebouwt neem ik aan) Je zult hiervoor naar iemand moeten gaan die er verstandt van heeft want de computer moet daarvoor mogelijk open gemaakt worden. Ook lijkt het me handig als je bij toetsenbord instellingen gaat kijken en daar alle gegevens reset. Nog steeds niet na dit alles? Dan kan je een usb of bluetooth (als je laptop het ondersteunt) halen.