valt er op deze toshiba laptop een potje call of duty te spelen?

Toshiba Satellite C855D-160
Specs:

PSCC6E-00R00JDU,
AMD A6-4400M,
4 GB,
15.6 inch,
1366x768,
AMD Radeon HD 7520G,
320 GB,
Microsoft Windows 8

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja je voldoet ruim aan alle eisen. CoD is een spel uit 2003, die kan je makkelijk op de allerhoogste settings spelen.

http://callofduty.filefront.com/info/Requirements
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
top nu alleen nog weten of fifa erop kan

Andere antwoorden (2)

Ja dat is mogelijk ja. Maar verwacht niet dat je het op de hoogste settings kunt spelen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dus ook multiplayer zonder haperingen of heel klein beetje maar dus gewoon goed speelbaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder haperen zou ik niet op rekenen. Als het erg druk word kan het nogals al ens haperen. Ik zou het ZELF niet doen omdat ik me dan ga lopen ergeren aan de PC. Maja wat je zelf wil ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje @DrRG
Ja, denk het wel. Een AMD Radeon videokaart zou het goed moeten doen. Hoeveel gHz processor heb je?

Verwacht niet op al te hoge instellingen te kunnen spelen, trouwens.