kan je van je laptop een gaming laptop maken door bijvoorbeeld een videokaart te kopen?

ik wil graag call of duty spelen op mijn laptop maar ik heb maar een amd a6 proccesor en kan ik er denk ik niet op gamen (of niet goed). Kan ik dat veranderen door iets als een videokaart of iets en kan je dat bij een winkel laten doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (3)

Nee, sorry.
Maar aan een laptop valt weinig uit te breiden.
Behalve een ruimere harde schijf of wat meer geheugen houd het al gauw op.
Het grafische gebeuren van een laptop is niets meer dan een chip op je moederbord en die is helaas niet te vervangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan wel maar het is onnodig duur en je zal nooit de volle prestaties halen op deze manier. Je cpu is ook slecht dus een goede videokaart zou het niet echt veel verbeteren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan wel!
Als je een micro video kaart en/of micro processsor koopt!
Ook moet je hier goed ervaren in zijn.
Ik advieseer een NVIDIA kaart.
je kunt het ook in laten zetten bij een computer winkel!
Kosten rond de 150 euro (excl. videokaart)