Waarom werkt mijn AMD videokaart driver niet?

Ik heb als videokaart 'AMD Radeon HD 7560 D' en ik heb de driver geïnstalleerd (AMD Catalyst) maar volgens computerberheer ziet hij de adapter wel maar toch gebruikt hij hem niet. (Hij herkent mijn beeldscherm ook niet Acer G226HQL) Maar zo'n programma als Speccy herkent ze allemaal wel gewoon. En het beeldscherm is HD maar ziet er toch korrelig uit. Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik kan ook geen Screensaver gebruiken want hij zegt dat er iets is met Direct-X en ik kan ook geen Google Earth meer gebruiken en ook geen Minecraft helemaal niks meer van spelletjes terwijl hij vroeger super super super snel was (voordat ik Windows 7 er opnieuw heb opgegooid)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt een HD beeld en het ziet er korrelig uit. Dat is niet zo gek als je hem op de VERKEERDE resoluite hebt gezet. Rechtermuisklik op je bureaublad>Schermresolutie en dan 1920x1080 of 1920x1200 kiezen. Sowieso heb je nu een 4:3 resolutie gekozen dus naast korrelig zal alles er ook gestretched uitzien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik kan die resolutie niet kiezen met die Standard VGA Graphics Adapter die gaat tot 1400 x 1050

Het beste antwoord

volgens de gegevens zitten er dus 2 videokaarten in je systeem ?
zitten er dan ook 2 vid poorten op ?
heb je de monitor aangesloten op de juiste poort ?
maak je niet te druk over de monitornaam
meestal maakt die driver geen enkel verschil
alleen de naam veranderd
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb 2 vid poorten maar die andere doet het niet misschien veranderen in de Bios Setup maar hoe moet dat??????????????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o,nee wacht bij die 2 vid poorten hebben ze allebij een ander plaatje bij staan bij eentje staat een tv en de andere een monitor dus Ik denk dat er 1 vid in en 1 vid out poort op zit............
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan nuttig zijn in sommige gevallen. In mijn geval helaas niet Medion heeft contact met mij opgenomen en zijden dat er een mogelijkheid is dat de drivers niet goed zijn geïnstalleerd dus ze zeiden dat ik gewoon de fabrieksinstellingen terug moest zetten dan zijn de drivers ook automatisch geïnstalleerd en dat werkte.