Helderheid hp pavilion g6 doet het niet meer. (toetscombinaties op toetsenbord van helderheid ook niet meer). Iemand toevallig een oplossing?'

Nadat Windows 7 er opnieuw is opgezet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (2)

Ik had hetzelfde probleem bij een hp laptop.

Om deze sneltoetsen weer te kunnen gebruiken, moet je de drivers ervoor installeren.

de drivers kun je downloaden op de site van hp:
http://www8.hp.com/nl/nl/drivers.html
je moet dan nog wel het exacte modelnummer van je laptop hebben (g6-nog wat), en dat daar intypen
dan zou je het wel moeten kunnen vinden.
10 jaar geleden
peterjbruins
10 jaar geleden
Waarschijnlijk zat de driver bij de updates in. Handig dat dat vanzelf gaat
probeer CTRL+SHIFT het blijkt dat er 2 of 3 verschillende toetsenborden per hoofd toetsenbord is. dus een QWERTY- toetsenbord heeft min. 2 indelingen. Als je CTRL+SHIFT indrukt, veranderd deze indeling en werken de sneltoetsen hopelijk weer.