Heb Je voor een ipad en vaste computer twee airport supreme nodig?

We hebben al een tijdje last met internet verbinding. Nu stelt de tecnieker voor om twee airport supreme te instaleren , gezien we in het hele huis wensen te internetten...zijn er twee van zulke toestellen nodig?
We surfen nu via modem en powerplugs. Totdat ineens de verbinding regelmatig weg valt op beide toestellen (computer en ipad). Het kanaal van de modem wijzigen heeft er voor gezorgd dat ontvangst goed is doch ik kan boven niet meer surfen met de ipad (geen verbinding).
We hebben van hem andere plugs gekregen om te testen doch daar hebben we slechtere verbinding mee. Kort samengevat jaren niets aan de hand,ineens problemen verbinding,provider zegt ligt niet aan ons ...
Zou de electrische vloerverwarming nu ineens voor problemen zorgen?

10 jaar geleden
in: Hardware
Reddie
10 jaar geleden
airport supreme, is dat het elektronische equivalent van het aardbeienladdertje?
doralien
10 jaar geleden
Oesje een foutje... Het is airport extreme....
http://www.apple.com/airport-extreme/

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat een airport extreme is, maar als je wel verbinding hebt als je een apparaat aansluit, dat ligt het aan je router. Resultaat van aansluiting van meerdere apparaten is hoogstens dat het op de apparaten individueel langzamer gaat.

Toegevoegd na 13 minuten:
Airport extreme combineert router met andere functies. Er is dus kennelijk iets kapot in je airport extreme.