Kan dit eenvoudig verholpen worden, of einde beeldscherm? (zie foto)

Eerst deze week ging plots mijn 24 inch scherm kapot (is al mail naar leverancier en hoop op nog enige garantie) en deze oudere AOC tijdelijk in gebruik weer genomen.

Linksboven "mist deels een soort blokje" beeld, lastig lezen zo maar is net te doen en rest beeld is duidelijk meer rose ipv witte ondergrond?

Omdat zeer recent ook nog een harde schrijf kreste (tja 4 maanden na garantie) kan ik voorlopig niet vervanging (2e hands) betalen en hopelijk is deze nog betaalbaar te herstellen?

PS ik ben kort geleden overgestapt op Win7 en ondanks alle recente drivers en voor zover ik zie ook wel alle updates , willen soms pagina's niet laden zoals o.a deze die nu in beeld via foto komt... waar ligt dit aan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is zo goed als zeker geen defect van het beeldscherm. De beeldopbouw gaat mis. Daarvoor is de computer verantwoordelijk. Met een herstart zou het probleem al opgelost kunnen zijn. Verder kan het ook best aan bepaalde websites, programma's, extensies, plug-ins, etc. liggen. Na een herstart eerst eens proberen met onverdachte programma's en websites.

Kijk ook even in windows7 of je de goede ondersteuning voorhebt beeldscherm hebt ingesteld. Maar vermoedelijk heeft het iets te maken met het programma waar je mee bezig bent. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100