Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HP Pavillion G6 geeft zwart beeld, ventilator staat aan en schakelt niet uit, hoe los ik dit op?

Hoi, ik heb een HP Pavillion G6 laptop en deze is nog geen half jaar oud, toen ik plots op een zondag middag de ventilator hard hoorde blazen. Toen heb ik de laptop opnieuw opgestart en toen bleek de ventilator te blijven blazen en het beeld bleef zwart. Ook kan ik de laptop niet meer uitschakelen door op de knop te drukken. (Ik heb ingesteld dat als ik op die knop druk, de laptop zich uitschakelt) Ook als ik de laptop dicht klap gebeurt er niks..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
541

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

probeer eerst de laptop uit te schakelen door de aan/uit knop ingedrukt te houden. als zelfs dit niet werkt de accu er uit halen (doe dit alleen(!) in noodgevallen want dit is niet goed voor uw laptop als u dit te vaak doet) probeer hem vervolgens nog een keer aan te zetten en kijk of hij het doet. laat even weten als het niet werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding