HP Pavillion G6 geeft zwart beeld, ventilator staat aan en schakelt niet uit, hoe los ik dit op?

Hoi, ik heb een HP Pavillion G6 laptop en deze is nog geen half jaar oud, toen ik plots op een zondag middag de ventilator hard hoorde blazen. Toen heb ik de laptop opnieuw opgestart en toen bleek de ventilator te blijven blazen en het beeld bleef zwart. Ook kan ik de laptop niet meer uitschakelen door op de knop te drukken. (Ik heb ingesteld dat als ik op die knop druk, de laptop zich uitschakelt) Ook als ik de laptop dicht klap gebeurt er niks..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

probeer eerst de laptop uit te schakelen door de aan/uit knop ingedrukt te houden. als zelfs dit niet werkt de accu er uit halen (doe dit alleen(!) in noodgevallen want dit is niet goed voor uw laptop als u dit te vaak doet) probeer hem vervolgens nog een keer aan te zetten en kijk of hij het doet. laat even weten als het niet werkt