Aldi tablet geeft netwerk fout, wat te doen?

Ik heb een tablet van de Aldi, lifetab. Ik was er altijd prima tevreden mee. Sinds een week geeft hij echter een netwerk fout. Bij facebook zegt hij duidelijk netwerk fout, gmail laadt hij niet meer, de playstore geeft ook aan dat er een fout is. Het kan niet aan wifi liggen want hij doet het thuis maar ook op school. Ik kan wel gewoon bepaalde online games spelen en websites bezoeken maar hij geeft bij websites vaak aan dat er iets verkeerd is met het certificaat. dan kun je klikken op doorgaan, soms pakt ie 'm dan, maar hij blijft ook wel eens eeuwen haken en geeft steeds opnieuw dezelfde melding. Wat moet ik doen? De tablet opnieuw installeren? of heeft iemand andere tips. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

ik zou hem even resetten waarschijnlijk kan dat bij instellingen