Ik wil voorbereid zijn op de aankomende games en ze kunnen spelen op ultra en performance behouden, wat heb ik nog nodig?

Ik wil voorbereid zijn op de aankomende games (Watch Dogs, Assassins Creed Black Flag) en ze kunnen spelen op ultra en performance behouden, wat heb ik nog nodig?

Toegevoegd na 1 dag:
Mijn budget ligt tussen de €500,-

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ga je bijna een nieuwe computer nodig hebben...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is jouw budget? Will je een zelfbouw of kant-en-klaar PC?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is onmogelijk om te zeggen wat je nodig hebt om spellen die nog niet uit zijn te spelen op specifieke kwaliteit/performance. Mensen die een game-PC kochten voordat (en nadat) Crysis uitkwam kunnen je daar alles over vertellen. Dat dus omdat het een tijd duurde voordat je crysis op de hoogste settings kon spelen nadat het uitkwam. Ik zou ook gaan voor een compleet nieuw systeem (i5/8GB) en een GTX670 of 7950 als je ultra en +40fps wil houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat is dan dus nattevingerwerk.

Het beste antwoord

Dit ga je niet redden met 500 euro.
Games die je wilt gaan spelen hebben veel grafische kracht nodig, net als minstens 4+ GB RAM, en een goede processor.
Vergeet ook geen goede behuizing met airflow en (water)koeling.
Je zal al toch snel voor een complete game-pc die die games op ultra kan draaien al gauw 1000+ euro betalen.
Verder kan ik je het topic 'What to buy Guide' voorstellen, waar je altijd even kan vragen aan mensen met veel kennis over gaming-pc's.
http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/what-to-buy-guide-game-pc/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord dan moet ik maar genoegen nemen met iets minder.

Andere antwoorden (1)

Ik zou als ik jou was de zwaarste game bekijken, die minimale vereiste keer 2 a 3 doen.. (Ben geen pc
Kenner maar lijkt me
Logisch..) een denk dat je toch al gauw uitkomt
Bij 4,8 of 16gb ram
Met dikke 3+ ghz met 1 a 2 gig videokaart