Welke van de Video kaarten die in de beschrijving staan is het snelst?

Ik wil een niet al te dure PC in elkaar zetten die ook wat games kan draaien, en dan niet perse de nieuwste die heel wat kracht nodig hebben maar gewoon de iets oudere. Nu is mijn vraag welke van de volgende kaarten zou ik nemen :

Club 3D : GeForce GT 630 2GB
http://nl.hardware.info/productinfo/153365/club-3d-geforce-gt-630-2gb

MSI : N630GT-MD4GD3 4GB
http://nl.hardware.info/productinfo/153360/msi-n630gt-md4gd3#tab:specificaties

EVGA GeForce GT 630 1GB
http://nl.hardware.info/productinfo/154991/evga-geforce-gt-630-1gb

Het gaat mij niet zozeer om het geheugen aangezien ik weet dat dat lang niet alles zegt. Ik wil alleen weten welke sneller is en het meest geschikt is voor gamen. Het is allemaal de zelfde chip : Nvidea GeForce GT630.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Aangezien het hier 3x dezelfde GPU betreft met een kloksnelheid van 810 Mhz maakt het qua snelheid niet uit. Maar degeen met 4 Gb kan meer tegelijkertijd verwerken, dus als je toch het geld hebt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En qua merk zelf?? Weet je mss of het ene merk een betere naam heeft dan het andere?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enige die ik ken van de drie: MSI

Andere antwoorden (1)

Wat Freekjuweel zegt...
En persoonlijk heb ik fijnere ervaringen met gamen gehad met een ATI kaart dan een Geforce kaart sinds mijn overstap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ook eens een ATI gehad............wel een wat oudere met wat meer dan 200mb geheugen. xD..............was wel een goed ding en kon spellen aan die ee betere kaart nodig hadden. Is idd een goed merk. (tis wel AMD nu he;))