Wat is een goede multifunctional printer?

Ik ben op zoek naar een goede, degelijke multifunctional voor zo'n 100 EUR. Graag ook met niet al te hoge printkosten, dus geen hele dure cartridges etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nadeel van inktjet is dat ze patronen nogal kunnen uitdrogen als je niet veel print. In de zomer gaat dat ook sneller.

Het beste antwoord

De HP Photosmart 5510 kost ongeveer € 100,-, test goed en heeft een prijs per pagina van 2,1 cent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een Canon Pixma MP210 all-in-one en ben daar zeer tevreden over.
Er is momenteel een Canon in aanbieding in de Makro.

De cartridges kan u goedkoop kopen bij www.replacedirect.nl, ik betaal daar voor zwart € 11,95 en voor kleur € 13,95.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor mij nooit geen Canon meer. Zeer veel inktverbruik en lang heel lang wachten.