Welke printer adviseren jullie voor ons kleine bedrijfje ?

Voor ons kleine bedrijfje zijn wij op zoek naar een nieuwe printer. We gebruiken nu een HP Color Laser Jet CM1017 MFP. Deze functioneert goed, maar is ontzettend duur in de toner cartridges. Een nieuwe printer moet ook kunnen scannen, kopieren en een beetje snel zijn. Wie heeft een goed advies?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ik zou voor een zwartwit laserprinter gaan. Cartridges gaan lang mee en gemakkelijk te bestellen bij 123inkt.nl
Verder kun je het beste briefpapier met een evt gekleurd logo laten voordrukken.
even struinen bij vikingdirect of staples.
Mijn HP uit 1998 doet het nog steeds!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een zwart wit laserprinter is het beste aan te bevelen. Brother maakt mooie printers en is te koop bij bovenstaande bedrijven. Toners koop ik van proprint. Goedkoop en betrouwbaar. O.a te bestellen via discountoffice .