Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe reset ik de inktstatus van mijn Photosmart b110?

Ik vul de inkt van mijn Photosmart b110 zelf bij. Alleen als ik de status van mijn inkt (zwart) wil weergeven dus hoe vol hij nog zit zegt het programma van HP niks. Dat er geen originele inkt inzit.

Hoe kan ik dit resetten, of in ieder geval hoe kan ik dit zien hoeveel inkt er nog inzit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

HP laat niet toe om te resetten, in de cartridge zelf zit een IC die herkent wordt door de printer en een automatische reset maakt.
U kan hooguit bellen naar de helpdesk om dit te vragen of online opzoeken.
U zal het niet vinden in het handboek (link 1) of op hun online help website (link 2).
Het enige wat u kan proberen is het netsnoer uit trekken en na 30 sec. terug insteken.
Een genuine part kopen is het beste maar als u echt wilt besparen kan u eens proberen om uw cartridge te zelf op te vullen.
Evt kan u ook een vervang cartridge kopen bij directreplace.nl, zij garanderen een vervanging te hebben voor uw printer. YANEC 364 XL ZWART EN KLEUR CMY (4-PACK) (HP) VOOR HP PHOTOSMART B110
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding