Waar kan ik een spatiebalk kopen voor mijn laptop?

De spatie balk was eruit gesprongen, maar nadat ik hem er weer op heb geklikt werkt deze alleen als ik hem in het midden indruk...
Dat werkt dus meestal niet als ik snel typ dus ik mis vaan een spatie.

Kan ik ergens los een spatiebalk kopen?
Ik wil er niet helemaal een nieuw toetsenbord in want dat is veel te duur voor maar 1 toets...

Toegevoegd na 42 seconden:
De laptop is een HP ProBook 6550b

11 jaar geleden
in: Hardware
2.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je die spatiebalk er wel goed opgeklikt? Als het goed is, zit er een metalen beugel die over de gehel lengte van de spatiebalk gaat. Je moet die plastic-spatiebalk als het ware in een x-vorm in die beugel plaatsen, dan naar beneden duwen totdat je klik hoort! Succes!
peterjbruins
11 jaar geleden
@freekfluweel bedankt, dat heeft gewerkt. als je er een antwoord van maakt heb je beste antwoord (:

Het beste antwoord

Ik heb gezocht voor je op Ebay.com naar een vervangende spatie balk knop, ook wel een Space Bar button genoemd, maar die kon ik niet direct vinden. Er is daar wel een handelaar die losse knoppen verkoopt, maar een enkele knop kost 3 nogwat dollar.

Het vervangen van enkel de Spatie balk zou niet voldoende kunnen zijn ivm het rubbertje dat voor het contact zorgt. Als je dat rubbertje kwijt bent heeft een enkele spatiebalk knop geen nut meer, en zul je wellicht toch een nieuw toetsenbord moeten nemen. Die zijn wel op Ebay.com te vinden en zijn niet heel erg duur, je praat over ongeveer 17 dollar wat neer komt op ongeveer 13 euro. wisselkoers 1.32

Zie link

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=HP+ProBook+6550b+keys&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=HP+ProBook+6550b+keyboard&_sacat=0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor hier het linkje.
http://www.laptopkey.com/KeyboardKeys.php/HP/ProBook/6550B
Ik garandeer niet dat het werkt.

Toegevoegd na 46 seconden:
Als ze je vragen welke toets je wilt typ: SPACEBAR
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen eenvoudige klus om een key te vervangen en mocht het lukken dan heb je nog de kans dat hij het niet doet ivm de rubbertjes.
Best kan je een nieuw keyboard kopen. je vind een origineel HP toetsenbord al voor een 45€.