Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn airplay het zo traag op mijn apple tv?

Ik heb sinds kort een Apple TV 2 die ik verbind met mijn macbook 13" i5. Ik stream mijn beeld via airplay, om op die manier VLC of finder of wat dan ook naar mijn tv te streamen. Het probleem is dat het beeld op mijn tv iets achterloopt en stottert het ook meerdere keren bij het kijken van een film of zelfs bij het bewegen van mijn muis. Dit probleem komt ook voor op de begane grond vlak bij de draadloze router. Iemand ideeën wat hier het probleem kan zijn en hoe ik dit kan oplossen? Dit zou niet voor moeten komen toch?
Gr Ruben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het ligt aan je internet snelheid, als je iets aan het downloaden bent of veel mensen zijn filmpjes aan het streamen kan het langzaam gaan. Als daar het probleem niet zit kan je aiparrot proberen, daarmee kan je het scherm van je mac mirroren op je TV
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, dan ga ik dat airparrot is proberen. Maar dat gaat ook over het internet waarom zou dit sneller zijn dan Airplay?
Bedankt voor je reactie

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding