Ik heb een Wacom cte 440. Hoe kan je hiervan een werkveld verkleinen?

Ik werk op een PC. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Met de wacom tablet kan je helaas weinig instellen.
Als ik het mij goed herinner kan je via het menu start ( of wat je ook gebruikt ) bij de instellingen komen.
Maar je kan er weinig instellen, laat staan je werkoppervlakte wijzigen.
Misschien dat je met andere software meer kan, maar geloof daar weinig van.
Kwestie van gokken, terug kan je altijd nog ;-)
Verder is het een leuk apparaat om op te werken, doch is/was het niet geheel mijn ding.