Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn wachtwoord ben ik vergeten op mijn pc (ik heb windows 7) is d'r iets om dat te doen? het liefstwel makkelijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mocht je belangrijke bestanden erop hebben staan kun je hiervoor naar een computer winkel gaan. Deze winkels hebben speciale hardware om dit te doen. Vaak kost het een paar tientjes maar dit zou je dan van te voren even kunnen vragen.

Dan hou je nog wel al je programma's, bestanden enz... erop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de beschikking hebt over een andere PC /laptop waarmee je een CD kunt branden dan is de eenvoudigste oplossing deze:

http://www.7helpdesk.nl/tips-a-trucs-windows-7/85-wachtwoord-vergeten-kwijt-windows-7.html

Hier staat op makkelijke wijze uitgelegd hoe je het vergeten wachtwoord van de gelockte W7 PC weer kunt terughalen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het makkelijkste is om het administrator account te gebruiken. Je kunt dan als administrator naar gebruikers beheer gaan en dan je wachtwoord wijzigen
Administrator account aanzetten.
ga naar start uitvoeren en type cmd en druk op enter.
type het volgende commando
net user administrator /active:yes en druk op enter De melding komt de opdracht is uitgevoerd.

meldt je nu af en je ziet dat er nu een account bij is gekomen Mocht dat niet het geval zijn start dan even opnieuw op.
als je alles hebt gedaan wat je wilde zet het administrator account dan weer uit
log weer in met je eigen naam en type in de dosbox het volgende
net user administrator /active:no
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de Hirens Boot CD staat een tool genaamd KonBoot. Als je deze draait kun je inloggen op de pc zonder een wachtwoord in te voeren (login authentication bypass). Je kunt de CD hier downloaden:
http://www.hirensbootcd.org/download/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding