Bestaat er een online server?

Ik wil een minecraft server runnen, maar ik kan mijn pc niet 24/7 aan laten staan, dus bestaat er een online server waarbij ik mijn pc uit kan laten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb dit laatst gedaan. Ik gebruikte www.serverminer.com ik heb vindt dat ze goed kwaliteit hebben voor die prijs. Maar ja als je toch een goede server wil laten draaien met bukkit ben je al snel 10 euro per maand kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan hem op een online hosting voor games laten draaien, zoals gvw-hosting.nl. Dit gaat je natuurlijk wel wat kosten...
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel gaat het dan kosten...?
Jaspro101
11 jaar geleden
Het goedkoopste bij Gvw is 10 euro per maand voor een server met 1024MB voor 1-28 spelers. Ik heb gehoord dat dit een van de goedkopere is