Waar kan ik nog een Logitech Wave toetsenbord kopen?

Ik ben helemaal gek op mijn actuele toetsenbord. Alleen is hij binnen korte tijd aan vervanging toe en wil ik graag precies dezelfde. Ik heb overal gezocht, maar kan hem nergens vinden. Is er misschien iemand die wel weet of dit toetsenbord nog ergens te koop is en zo ja, waar?
Het gaat om het volgende toetsenbord:

Logitech Wave (Y-UV90), het is een bedraad (wired) toetsenbord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Als ik jouw was zou ik even op tweakers kijken ( www.tweakers.net )
Bij deze site kan je van alles opzoeken wat met computers/games/spelcomputers te maken heeft.
Het handige van deze site is dat ze ook een pricewatch hebben. ( http://tweakers.net/pricewatch/ )Dus je typt iets in, site gaat zoeken en dan krijg je een vergelijking van allerlei winkels te zien. zoals De prijs , wat de beoordeling is van kwalitiet van het artikel en de winkel, bezorging en bezorgingstijd. Kortom hele goeie site!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer, maar bij tweakers vind je alleen wat product info. Er was 1 winkel die hem had, maar alleen een zweedse uitvoering... :(