Welke WIFI driver moet ik op mn Dell-laptop zetten om de WIFi werkend te krijgen?

Hallo lieve mensen,

Ik heb een dell laptop, type Dell xps L702x.

Omdat ik veel verschillende problemen had met mijn computer (vastlopen, traag) heb ik van het weekend mijn laptop helemaal gelegd en windows 7 er opnieuw opgezet.
nu heb ik alle drivers die op een installatie cd stonden er allemaal opgezet, plus wat extra drivers van de dell website.
Internet via de kabel werkt, alleen de wifi niet.
Als ik naar netwerkcentrum ga, en dan naar adapterinstellingen zie ik ook alleen maar de LAN verbinding staan en de Bluetooth verbinding. Ik denk zelf dat ik dan de driver van de wifi niet goed heb gedownload?
weet iemand hoe die driver precies heet of wat verder het probleem kan zijn?

Bij voorbaat dank,

Groetjes Wies

ps. ook al ben ik een vrouw, ben op zich best handig met computers, maar dit is voor mij wel de eerste keer dat ik windows helemaal opnieuw installeer en ook alle drivers enzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
bamibal
11 jaar geleden
Staat het schakelaartje wel aan? Veel laptops hebben zo'schuifje om je wifi mee aan en uit te zetten.

Antwoorden (1)

http://www.dell.com/support/drivers/nl/nl/nldhs1/Product/xps-l702x#

Communicatie en dan de eerste.

http://www.dell.com/support/drivers/nl/nl/nldhs1/Product/xps-l702x

Klik eerst even je besturingssysteem aan (win7/8)

Toegevoegd na 30 seconden:
Geldt voor:
Wireless 5541 HSPA Mini Card (850 & 1900MHz)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De support site van HP dient je te helpen bij alle drivers welke je mist.
Dus het simpele antwoord is de wifi driver van dell. Het uitgebreide antwoord staat hierboven.