Is het verstandig een Dell inspiron 1545 van 2,5 jaar over te kopen? Of kan ik beter voor een nieuwe gaan?

Hallo! Een vriendin van mij heeft mij haar Dell inspiron laptop aangeboden voor 150 euro. Hij is nu ongeveer 2,5 jaar oud. Mijn vraag is of dit een goede prijs is en of het nog de moeite is. Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken om series te kijken, muziek te downloaden en een beetje forums te lezen. Alvast bedankt! Gr. Nicky

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk zou ik niet snel een 2e hands laptop van 2,5 jaar oud kopen. Die dingen worden gebruikt en hebben maar een beperkte levensduur en verouderen zeer snel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@iHave, je hebt zeker een Z-merk laptop, bijv. een Acer.

Antwoorden (2)

Het is geen hypermoderne topper, maar met wat jij er mee wilt doen is deze laptop voor 150 een goede koop.
paulus811
11 jaar geleden
Dell is een goed en waardevast merk, en voor jou doelen is het een goede laptop.
Kopen dus, en geen nieuwe!