wat is het verschil tussen GeForce GT 520M en GT 620/630 is het het geld waard om de 630 te nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Uit ervaring weet ik dat Battlefield 3 moeilijk op de 520 draaid en hardstikke soepel op de 630. De 630 is al sowieso beter :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je gaan zoeken voor benchmarks ( gemiddelde Frames per seconde in een game op een bepaalde qualiteit)
Zoek die op van ieder van die en dan zul je zien dat de 630 beter is.
Hoe hoger de fps hoe beter.