Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een beschadigde map geforceerd verwijderen van mijn externe harde schijf?

Ik had net een kopie gemaakt van wat bestanden wat totaal 60GB was, dit wilde ik annuleren en dat lukte niet het duurde een eeuwigheid tot hij het annuleerde.. Ik werd ongeduldig en trok de schrijf eruit.
Dacht daarna alles netjes te kunnen verwijderen zodat ik opnieuw de juiste gegevens erop kon zetten.

Echter kan ik de map die was aangemaakt niet meer verwijderen krijg de volgende melding:

- "Fout 0x80070570: Bestand of map is beschadigd en onleesbaar."


Ik googelde op programma's die dit zouden moeten kunnen fixen maar niks start op.. De programma's zijn niet geschikt voor 32 bit systeem..

- Wie weet hier een oplossing voor?
Let op: Het gaat om een externe schijf.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, ik heb echt 5 programma's geprobeerd behalve dat.. en dat werkte wel. Bedankt man!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik eens Unlocker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is er geen ander antwoord, want unlocker verhielp dit niet. Schijfcontrole is het juiste antwoord. Welke in windows zelf zit, na de controle waren de corrupte mappen verwijderd.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding