Beeldscherm laptop kapot, moet het vervangen worden door zelfde soort beeldscherm?

Ik was nooit tevreden over het beeldscherm. De laptop is drie jaar oud en ondertussen zijn er betere beeldschermen op de markt. Moet ik nu exact het zelfde soort beeldscherm kopen? Acer aspire 6530G

11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een 3 jaar oude defecte laptop is denk ik beter te vervangen door een nieuwer model. Kijk nog steeds goed als je kritisch bent er zijn nog steeds hele slechte schermen.

Antwoorden (1)

Tja laptops zijn er niet voor gemaakt om een willekeurig scherm te krijgen alles is maatwerk aansluitpunten ed en vooral het framewerk.
een DHZelfer zou er misschien wel wat van kunnen maken maar vrees dat je die niet zal vinden en dan nog kost dat kapitalen. en mooi wordt het niet
en een betrouwbare DHZelfer vinden is nog moeilijker.
dus nee eigenlijk kan je dat niet verwachten van een standaard reparateur, deze zal toch snel naar een standaard deksel scherm op zoek gaan.
capthavoc