Wat kun je nou precies met een AirPort Express van Apple (Zie Beschrijving)?

Ik ben niet tevreden met mijn huidige routeer, omdat deze vaak uitvalt en een slechte verbinding geeft. Dus ik wil opzoek naar een nieuwe router. Volgens mij is een AirPort Express een router van Apple, maar ik weet dat niet zeker. Ik ben geinteresseerd in die van Apple omdat ik een iPad, iPod, iPhone en MacBook heb.
Dus het lijkt me wel handig om de router van Apple te hebben. Misschien dat ik helemaal verkeerd begrijp wat zo'n AirPort inhoudt, maar voor ik het bestel wil ik wel weten wat het is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
4.3K

Antwoorden (2)

Heel simpel gezegd:
Het breid je totale zendkracht van je router enorm uit. Je krijgt een groot bereik in het gehele huis en zelfs nog in de straat. Je kan met alle apparaten van apple heel gemakkelijk je internet controleren en besturen.

Het is dus geen vervanger van je huidige router maar een versterker en verbreden van je huidige router. Hierdoor zal op sommige plekken in je huis het internet sterker en dus sneller zijn dan hiervoor.

zie bron voor meer info;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is ook gewoon een router hoor.
En dat je zelfs berijk hebt in de straat is niet zo.
Het berijk in huis is super maar in de straat nee.
De Apple airport Express is gewoon een router je kan hem ook instellen als versterker ik zou hem kopen heb hem zelf ook gekocht de nieuwste en ben er super blij mee werkt super met Apple producten als je toch alleen maar Apple hebt moet je deze zeker kopen. Je kan ook makkelijk een printer of harde schijf er op aansluiten dit gaat allemaal erg makkelijk doordat het allemaal Apple is je kan ook nog airplay gebruiken sluit je stereo aan en je kan muziek draadloos afspelen vanaf elk Apple apparaat kijk even op de Apple site voor meer informatie.