Mijn USB stick (deel van draadloze muis) is zojuist afgebroken in mijn USB poort. Er zit een stuk plastic in wat ik er niet uit krijg. Wat te doen?

Ik heb 'm er op de juiste manier in gedaan en omdat de muis het niet deed haalde ik 'm er weer uit. Er bleef vervolgens een stuk plastic zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.3K

Antwoorden (3)

Probeer eens met een pincet eruit te halen?

Als het echt niet lukt kun je er mee naar een computerzaak, maar dat wordt waarschijnlijk een duur stukje plastic ;).

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik geprobeerd, lukt helaas niet :( Ik ben ook erg bang dat het een duur grapje wordt.
Als je het er echt niet uit krijgt laat je het gewoon zitten en gebruik je een andere USB-poort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat plastic is nooit zo hard. Met een naald moet het lukken...