Ik heb een Socket 462 ook wel Socket A genoemd. Maar ik kan de processor ervan niet vinden?

Hallo iedereen,

Ik heb een Socket 462 (Socket A) maar ik kan geen processor vinden die op deze socket past.
Kunnen jullie me helpen.
Misschien heb je een Socket die precies hetzelfde is als mijn socket?

Graag nog bedankt@!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Kijk maar eens op de site tweakers.net, dan vind je daar nog 9 socket A processors
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit komt uit 1999 dus er worden nergens meer van die processors gemaakt. Nieuw zou je hem niet kunnen krijgen. Misschien een kringloop winkel, antiekzaak. Museum..