kan ik aan 2 kanten branden met mijn brander: HL-DT-ST DVDRAM GH70N ?

ik wil graag een dvd/cd brander hebben die aan beide zijde kan branden voor xbox360 games dus vroeg ik me af of deze dat kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Aan beide zijden brander kan elke DVD brander. Je moet alleen wel handmatig de DVD omkeren want dat kan geen enkele brander automatisch.
Deze brander kan wel/ook Dual Layer DVD's branden, dus tot 8.5Gb.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oké bedankt.