Kan je bij een canon printer ook via de mail printen?

Toegevoegd na 54 minuten:
Dat je een document via de mail stuurt en de printer het uitprint net zoals hp.

Toegevoegd na 54 minuten:
Dat je een document via de mail stuurt en de printer het uitprint net zoals hp.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Met mijn Canon printer kan ik alles scannen, kopiëren, en printen wat ik maar wil. Dus ook de mail. Niet alle soorten Canon printers zullen dezelfde mogelijkheden hebben. Maar in principe kan het dus gewoon.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel als ik een mailtje naar de printer stuur dat de printer dat uitprint