Welke aansluiting heeft een interne macbook harde schijf

Ik heb zelf een macbook en ik krijg binnenkort een orginele interne harde schijf van een macbook. Met welke aansluiting/kabel kan ik dese via thunderbold of usb aansluiten om data van deze schijf af te kunnen halen.

Bedankt.
Gr Ruben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Apple is een machtig en rijk bedrijf, maar ze hebben nog geen eigen norm harddisks laten maken. Het gaat dus gewoon om een 2,5 inch SATA disk.
Met een speciaal SATA-to-USB setje kun je hem zo als externe disk op je PC aansluiten.
escape
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SSssst, breng ze nou niet op een idee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met een 'speciaal' sata-usb setje? Moet het speciaal voor mac zijn oid?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hij bedoelt eerder dat ze gewoonweg niet veel gebruikt worden, of alleen maar voor die toepassing. Een schijf die in een Mac zit is eenzelfde schijf die in een gewone PC zit.