Ik heb xp opnieuw geinstalleerd maar ik heb nu geen internet meer. Stuurprogramma wel geinstalleerd! Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Als je met de rechtermuisknop klikt op 'deze computer' en gaat naar de eigenschappen, zie je bij aparraatbeheer of alle stuurprogramma's van de aanwezige hardware juist zijn geainstalleerd. Zo niet staat er een geel driehoekje voor met een uitroepteken. Als je zeker weet dat je wifi adapter juist is geinstalleerd, zie je onder bij de klok (rechts) een radarsymbool of een monitor met enkele haakjes erbij.
Als je daar op dubbelklikt krijg je de lijst met beschikbare netwerken. Je zult voor jouw netwerk ook weer opnieuw de sleutel moeten invoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
even driver pack van windows xp van een torrent site afhalen. even instaleren en opnieuw opstarten en klaar is kees