Kan ik mijn muizen apart instellen?

Ik heb gister een ergonomische muis gekocht (rechts) en ben zeer tevreden, maar ik had nog een muis liggen en nu zou ik graag bijde muizen kunnen gebruiken (dat lukt) maar nu is de muis die links ligt ook rechts zou ik dit apart kunnnen instellen?
Alvast bedankt

Toegevoegd na 2 minuten:
De links liggende muis moet dus links worden ingesteld en de rechtsliggende ergonomische muis rechts ingesteld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Lijkt me niet dat dit mogelijk is. Tenminste niet met de standaard software in ik neem aan win. Misschien dat het wel mogelijk zou zijn met zo'n game muis waar allerhande instellingen aan te verrichten zijn die dan op de muis zelf worden opgeslagen ipv een extra stukje software op de pc.

Ik heb nog even gekeken naar een tooltje waarmee je makkelijk de buttons voor links of rechtshandige gebruiker kunt switchen. Deze kwam ik als eerste tegen.
http://helpdeskgeek.com/free-tools-review/quickly-swap-mouse-buttons-from-left-to-right/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je bij die muis niet iets gekregen dat eruit ziet als een USB-stick maar dan met een lichtje op,als dat het geval is hoef je het enkel in een USB-port steken dan zal er zich een venster openen met wat je moet doen.