Bij een toetsenbord van een laptop druk ik naast de knoppen ook het toetsenbord in. Is dit erg?

Bij die voorbeeldlaptop in Saturn druk ik bv. de g in, maar dan druk ik het toetsenbord ook in. Is dit normaal, of kan het komen omdat het een model is waar iedereen aan zit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Het lijkt me niet dat dit komt omdat het een demo-model is. Het zal waarschijnlijk aan de bouw en materiaalkeuze van het notebook zelf liggen. Met name bij de wat goedkopere modellen, is er sprake van een grotere ombouw zodat de luchtcirculatie beter is. Dit drukt de ontwikkelkosten fors. Doordat er meer ruimte is, is de ombouw ook minder stevig en zal het toetsenbord meegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit erg en kan dit nare gevolgen hebben bij intensief gebruik van het toetsenbord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, het is niet erg. Ik heb zelf 7 notebooks gehad, waarvan sommigen nog steeds gebruikt worden. Losse toetsen heb ik nog nooit gehad, maar ik ken wel anderen die het wel hebben gehad. Maat die gaan er ook slordig mee om.