Hoe het dat klepje of gaas wat je moet weg halen als je een cd drive op floppy reader in je pc wilt zetten?

Wat is de naam van dat gaas of plastic klepje of hoe kan je dat het best omschijven. En kun je dit los kopen? Want ik zou graag de plastic klepjes willen vervangen door gaas.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

-Filter panel
-frontplaat

Ik denk niet echt dat er een woord voor bestaat maar zo kun je het het beste beschrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn de 5,25 en 3,5 inch afdekplaatjes (afdekkapjes).

Toegevoegd na 1 dag:
Deze kan je gewoon los bij een computerzaak halen. Die houden ze altijd over als ze weer iets in moeten bouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn deze kapjes ook los te koop of zitten ze alleen erbij als je een case koopt. Het liefst heb ik gaas kapjes.