Ik heb mijn USB niet veilig verwijderd uit mijn Mac. Waar kan ik dat weer herstellen? (Hij pakt hem nu niet meer)

Ik heb perongeluk mijn usb niet veilig verwijderd uit mijn Mac. Hij pakt hem nou niet meer. Waar kan ik dat herstellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.8K

Antwoorden (2)

Even opnieuw opstarten.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al geprobeerd, werkt helaas niet. In andere poorten ook niet
capthavoc
11 jaar geleden
werkt ie nog wel in een ander pc ?
Als eerste zou ik kijken of hij in Schijfhulp programma wel wordt herkent. Als dat ook niets oplevert is het een idee om de USB in een andere machine te steken. Wordt hij daar wel herkent dan kan je hem daar opnieuw formatteren (hopelijk niets belangrijks op de stick). Dan nog is proberen op je Mac. Eventueel dan nog een keer formatteren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die andere machine kan ook Windows zijn, zeker aan te raden als geen enkele Mac de USB zou herkennen.