Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik deze programma's van Microsoft Corporation van mijn laptop gooien? Het zijn allemaal dezelfde programma's geloof ik, in een andere taal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
940

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het is Live Mesh, een programma waarmee je bestanden op je computer kunt synchroniseren met je Skydrive. Als je dat niet gebruikt, kun je het verwijderen. Eventueel kun je het vervangen door de modernere Skydrive client.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankjewel!
Verantwoord antwoord:
Deze programma's kun je prima verwijderen. Ze zijn heel gemakkelijk weer te herinstalleren via Windows Live, dus als je ze mist kan je ze weer installeren.

Kort door de bocht antwoord:
Ja, alles van Microsoft Corporation kun je veilig van je laptop gooien en vervangen door alternatieven. De prestaties gaan hierbij vaak omhoog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dankjewel. Ja, ik dacht ook als ik ze verwijder, misschien dat de laptop wat sneller/beter gaat werken, daarom wilde ik ze ook verwijderen, dankjewel!
Die kunnen eraf. Bewaar alleen de nederlandse of engelse versie indien je skydrive nog gebruikt. Anders kunnen die er ook af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding