Kan ik deze programma's van Microsoft Corporation van mijn laptop gooien? Het zijn allemaal dezelfde programma's geloof ik, in een andere taal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Het is Live Mesh, een programma waarmee je bestanden op je computer kunt synchroniseren met je Skydrive. Als je dat niet gebruikt, kun je het verwijderen. Eventueel kun je het vervangen door de modernere Skydrive client.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankjewel!
Verantwoord antwoord:
Deze programma's kun je prima verwijderen. Ze zijn heel gemakkelijk weer te herinstalleren via Windows Live, dus als je ze mist kan je ze weer installeren.

Kort door de bocht antwoord:
Ja, alles van Microsoft Corporation kun je veilig van je laptop gooien en vervangen door alternatieven. De prestaties gaan hierbij vaak omhoog.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dankjewel. Ja, ik dacht ook als ik ze verwijder, misschien dat de laptop wat sneller/beter gaat werken, daarom wilde ik ze ook verwijderen, dankjewel!
Die kunnen eraf. Bewaar alleen de nederlandse of engelse versie indien je skydrive nog gebruikt. Anders kunnen die er ook af.